W lipcu w Dolinie Kościeliskiej odbyła się tygodniowa szkoła letnia ,,Badania społeczne i marketingowe w praktyce”, gdzie wraz z Tatrzańskim Parkiem Narodowym studenci naszego wydziału pracowali nad rozwiązaniami mającymi w przyszłości posłużyć kierownictwu TPN do wprowadzenia zmian na terenie parku. Zajęcia poprowadziły prof. Dominika Maison, mgr Dominika Adamczyk i mgr Daria Affeltowicz. Kurs został finansowany w ramach innowacji dydaktycznych.
W trakcie zajęć studenci poznali różne zastosowania metod jakościowych i ilościowych w badaniach marketingowych. Uczestniczyli w pełnym procesie realizacji badania społecznego w praktyce, od organizacji, realizacji po analizę i interpretację rezultatów badania. Uczestnicy pracowali w zespołach badawczych, z których każdy skupiał się na jednym z problemów parku. Realizowali wywiady jakościowe oraz ilościowe w istotnych z punktu widzenia problemów badawczych miejscach takich jak Dolina Kościeliska, Kuźnice czy Kasprowy Wierch. Zajęcia miały charakter praktyczny i umożliwiły studentom wykorzystanie wiedzy teoretycznej zdobytej na wcześniejszych zajęciach w kontakcie z realnym klientem. Dzięki wynikom badań studentów TPN zyskał wiedzę, która przyczyni się do poprawy wizerunku parku oraz dostosowania komunikacji do przyszłych turystów odwiedzających teren parku.